Omiljeni Balea proizvodi

Balea proizvodi su sve popularniji u domaćoj blogosferi, čini mi se. A kako i da ne budu pored ovako šarenih pakovanja i fantastičnih mirisa. Ovo je ono što se trenutno nalazi u mom kupatilu, i iskreno, zadovoljna sam sa svim proizvodima. Za većinu njih bih rekla da važi isto: za relativno niske cene dobijate i više nego dobre proizvode vredne vaše pažnje, od kojih ipak ne treba da očekujete previše.


Kao što sam već pomenula, mnogi Balea proizvodi imaju fantastičan miris, a ono što se meni najviše dopalo jesu miris mandarine kao i med i mleko. Ne zadržava se previše nakon tuširanja. Dolazi u pakovanju od 300ml i košta manje od 200 dinara. Tu je i mleko za telo koje se koristi tokom tuširanja. Ne znam da li je Nivea prva izbacila ovakav proizvod, ali sam njega prvog probala i delovao mi je interesantno, ali nisam nastavila da ga koristim. Imala sam problem sa ispiranjem tog proizvoda, preciznije, nisam mogla da isperem ruke, a to mi je predstavljalo problem pri stavljanju kontaktnih sočiva. Sa Baleinim mlekom nemam taj problem. Jedina manja zamerka jeste miris. Nakon prvog korišćenja me je podsetio na Veet kremu za depilaciju čji miris bih okarakterisala kao nepodnošljiv. Možda sam se navikla, ali sada nemam problem sa tim. Sadrži 400ml što je stvarno velika količina i s obzirom da ga ne koristim svakodnevno, mislim da će mi dugo trajati. Kupljen je u dm-u na sniženju, ali se ne sećam tačne cene. Koliko sam upućena, ovo nije jedina verzija ovog proizvoda koji nudi Balea.


O ovim proizvodima neću mnogo pisati jer verujem da većina vas ima, ili je nekada probala, piling sa mirisom limuna. Novi u mom kupatilu je ovaj sa mirisom mandarine i narandže koji sam nedavno kupila tako da mislim da se još može naći na policama dm-a. Imam li zamerku? Da. U pitanju su Limited Edition proizvodi. U pakovanju se nalazi 200ml proizvoda.


Nakon nekoliko pročitanih recenzija o ovoj Urea Fusscreme za stopala odlučila sam da je probam i stvarno je sjajna. Nemam problema sa suvom kožom stopala, ali verujem da bi svima odgovarala. Koža brzo upija i nije masna, a osećaj je savršen. Sadrži 100ml. Sledeći je gel za brijanje sa istim mirisom kao i piling pa je jasno zašto se našao u omiljenim proizvodima. Piše da je namenjen za osetljivu kožu, a s obzirom da je moja takva, mogu da se složim sa tim, jer nisam imala nikakvih problema. Pakovanje ima 75ml.
*Ova dva proizvoda imaju oznaku najprodavanijih Balea proizvoda u Nemačkoj tog tipa.
Locken Styling Cream sam kupila iz radoznalosti, da bih isprobala. Planirala sam da napišem poseban post o kremama za lokne koje sam koristila, tako da neću previše detaljno pričati o ovoj. Cena je niža u poređenju sa ostalim proizvodima ovog tipa. Nisam zadovoljna sa mirisom i to je jedina mana. Ima pumpicu na vrhu koja izbacuje sasvim dovoljno proizvoda pa teško da možete preterati. Pakovanje ima 150ml i sporo se troši.
Mislim da je do sada već jasno da volim miris voća kad su proizvodi za negu tela u pitanju, pa sam tako kupila i gel za umivanje. Na pakovaju piše da je za sve tipove kože. Moja je suva i osetljiva, a ovaj proizvod mi odgovara. Miriše na grejp, osvežava i koža je nežna nakon korišćenja. Ništa spektakularno, ali sam sasvim zadovoljna.


To bi bilo to što se tiče mojih omiljenih Balea proizvoda. Zaključila sam da su ovo ujedno i svi koje posedujem, a našli su se u kategoriji ,,Omiljeni''. Ukoliko bih izdvojila tri najbolja, za mene bi to bio piling sa mirisom limuna, krema za stopala kao i ova za lokne.

Koji su vaši omiljeni Balea proizvodi i šta mi preporučujete?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

10 comments

  1. Mislim da svi imamo nešto Balea što jako volimo i često koristimo. Slažem se za kremu za stopala, odlična je. Nisam je baš tako davno počela koristiti, ali zavoljela sam je na prvu :)
    Mislila sam probati ovaj zeleni piling, ali na kraju sam se odlučila da to bude uljni s limunskom travom i uopšte se nisam pokajala, baš je dobar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe mi se krema za stopala dopala na prvu :)
      Ako naiđeš na ovaj zeleni piling obavezno ga probaj! :)

      Delete
  2. Meni se jako dopada Balea uljana kupka sa pistaćima i losion za telo iz iste linije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam da su dobri. Probaću, hvala na preporuci! :)

      Delete
  3. Ta Badestick je odličan, prelepo miriše i nahrani kožu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam još uvek probala ali predivno miriše :)

      Delete
  4. Krema za stopala je odlicna i uopste cela ta podlinija Urea je dobra bila bar meni , imam bas suvu kozu i to mi je odgovaralo .

    ReplyDelete
  5. Ja bas nisam zadovoljna kremom za kovrđe,imam osjcaj da mi isusuje kosu dodatno,tako da smatram da je cisti promasaj :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram da priznam da trenutno nisam ni ja nešto posebno oduševljena :/
      Svidela mi se nakon par korišćenja jer su mi lokne stvarno super izgledale, ali sam shvatila da mi ona ustvari mrsi kosu, i to baš mnogo.

      Delete