Soulmate


Danas za vas imam jedan divan Aura lak. U pitanju je nijansa Soulmates*. Pored njega, imam još dva laka koji spadaju u grupu crvenih, jedan tamniji i jedan svetliji, i pored njih, ovaj lak ne izgleda toliko crveno, već vuče na neku tamnu nijansu ciklama boje. Na ovim fotografijama deluje kao prava bordno crvena. Pogledajte OVDE kako izgleda pored drugih nijansi.






Što se tiče kvaliteta laka, do sada nisam imala prilike da probam ovu liniju lakova pa nisam znala šta da očekujem. Formula laka je, po meni, idealna. Nije previše gust, a ni previše tečan pa se ne razliva u predelu zanoktica. Veličina četkice je srednja. U poređenju sa China Glaze i Golden Rose negde je između. Jedan sloj laka je bio sasvim dovoljan da lepo pokrije nokatnu ploču, ali sam ipak nanela i drugi sloj, mada nije napravio drastičnu razliku pa mogu da kažem da ovaj lak prolazi kao jednoslojac.



Lak ima visok sjaj, ali sam htela da testiram i Jelly Top Coat* pa sam nanela jedan sloj. Brzina sušenja mu je sasvim dobra, ali ne očekujte da ćete odmah moći normalno da funkcionišete. Mislim da se na fotografijama lepo vidi da daje noktima prelep sjaj. Ono što je meni, a verujem i mnogima, bitno jeste to da ne povlači lak. Ako ste probale Seche Vite nadlak, znate o čemu pričam.



Lak sam imala na noktima šest dana i pojavila mi se samo bela linija na ivici nokta, a kako to izgleda možete da vidite na mojoj Facebook stranici. Sigurna sam da bi izdržao duplo duže, ali želim da probam i ostale nijanse tako da ga skidam. I lakom i Top Coa-tom sam iskreno prezadovoljna i preporučila bih svima. Aura proizvode možete pronaći u Lily drogerijama, kao i mnogim manjim parfimerijama. Naglasila bih da je ovo naš brend, da su cene veoma pristupačne, i da u zadnje vreme izbacuju mnogo noviteta kojima su svi oduševljeni, tako da je to za svaku pohvalu.
Nadam se da sam obuhvatila sve što sam želela da vam kažem vezano za ove lakove, a ukoliko vas nešto dodatno zanima, pitajte me u komentaru slobodno. :)


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Kako se vama dopada ova nijansa i da li ste probale Jelly Top Coat?
Hvala na izdvojenom vremenu. :)
Bez obzira što sam proizvode dobila na recenziju, moje mišljenje je iskreno i stojim iza svega što ovde napišem.

Share:

8 comments

  1. Soulmates je divan lak. Vidim da su manje-više svi veoma zadovoljni Jelly-jem tako da ću i ja morati da ga probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom. :) Ja iskreno jesam. Ukoliko ga poredim sa čuvenim Seche Vite jedina stvar u kojoj nije bolji Jelly TC je brzina sušenja, ali je znatno brža od drugih lakova koje sam probala.

      Delete
  2. Nijansa je prekrasna, bas mi se svidja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. :) Bila mi je specifična pa sam odlučila prvo ovu da isprobam. :)

      Delete
  3. top coat me ovako preko kompa podseca na seche vite, tako da cu ga sigurno isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slični su dosta, a razlika je što se SV malo brže suši, ali Jelly ne povači lak. :)

      Delete
  4. probalala sam AURA Jelly Top coat i već godinu dana je sastavni deo mog svakog manikira. Prezadovoljna sam i dužnom trajanja manikira, kao i brzinom sušenja laka i sjajem koji ostavlja na noktu. Uočila sam da je odličan i za prekrivanje nailarta :) Jedina moja zamerka se odnosi na bočicu. Naime, njen oblik onemogućava da se potroši ceo lak, jer već kad potrošite bočicu do pola, nastaju poteškoće da četkicom dohvatite preostali lak u bočici. Šteta, inače sve ostalo je za čistu 10 - ku. Nadam se da sam pomogla onima koji traže provereno dobar Top coat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem sa tobom. Sada sam prvi put imala priliku da probam ovaj Top Coat i prezadovoljna sam. A ja već duže vreme koristim njihovu bazu za nokte, i imam isti problem. Ostala mi je skoro četvrtina i ne mogu da dođem četkicom do preostalog laka. Mada ako to zanemarim baš su odlični proizvodi.

      Delete