HUGE New In #14 (Beauty, Fashion, Random...)

Danas se javljam sa još jednim New In postom! :) Ovoga puta sa prefiksom HUGE, jer me dugo nije bilo na blogu, nakupilo se dosta stvari, obavila sam par većih kupovina, završila fakultet (za sada :D), a i odlučila sam da ubacim još neke stvari nevezano za temu noktiju i kozmetike. Iskreno se nadam da će vam se ovo dopasti i radujem se vašim komentarima! :)



Ko me zna, zna da imam problem sa kupovinom kupaćih kostima. #bustygirlproblems
Pa sam tako prošlo leto kupila odgovarajući gornji deo, donji koji dolazi uz njega mi se nije dopao i tek skoro sam shvatila da nemam odgovarajući. :D Kupljeno je u New Yorker-u.


A kad smo već kod toga, za sve devojke koje dele moj 'problem' - Lindex brushlater, Love kolekcija. Imam već jedan, kupljena dva potpuno ista, u drugim bojama. SAVRŠENI


Obična majica iz C&A, omiljeni letnji lagani komad. Ima prorez na dnu.


Uvek u potrazi za savršenim sakoom, da nije preozbiljan, da se ne osećam kao muško itd... Ovaj sam merkala još davno i evo tek sada sam ga kupila. Ima više boja ali mi se u sivoj dopao. Kupljen je u Pull&Bear-u.



Ako ste čitali neke pretkodne postove znate da mi ženstvenost nije jača strana. Pa je tako ovo tip haljinice koju volim. Materijal je nešto deblji, izgleda kao duks kratkih rukava, pa sam odlučila da je ukombinujem uz ove duboke čarape i nosim tokom hladnijih dana. Opet Pull&Bear.


Na fotografiji ne izgleda posebno lepo koliko je uživo, ali u pitanju je majica sa (leopard) natpisom LEGEND. Bila sam ubeđena da je marka Legend, ali ne, ipak je Vero Moda :D


H&M majica sa 'see through' delom na rukavima.


Takođe H&M. Jer, kad imam gomilu košulja u svim bojama i materijalima, zašto ne bih imala i petrolej zelenu?


Ova košulja je poklon od sestre, njoj ne odgovara. U pitanju je ZARA. Dosta je otvorena (na fotografiji sam je namerno ovako namestila, dekolte je mnogo dublji) pa je neophodno da nosim majicu ispod, ali je prelepa.


Obožavam adidas japanke, pa sam kupila ove za leto/plažu... Detalj sa znakom je kriv za kupovinu. :D


Drugarica se bavi kataloškom prodajom, tj Avonom, pa sam odlučila da naručim nešto. S obzirom da mi apsolutno ništa nije bilo neophodno odlučila sam da isprobam par stvari koje su bile na akciji. Svi proizvodi sa fotografije su opravdali svoju cenu pa i više. Bioten gel-kremu za čišćenje lica sam kupila iz radoznalosti. Mnogi su hvalili njihove proizvode, a i potrošila sam Niveinu. Chanel parfem je poklon za rođendan od sestre. Očekivano, dosta je jak i ne nosim ga u dnevnoj varijanti, ali je definitivno najlepši parfem koji imam. Pandice su kupljene u Alexandar Cosmetics-u po nekoj niskoj ceni od oko 60 dinara.


I ova četkica takođe. U pitanju je Blush broj 65E, mislim da je relativno nova.


Essence lak je u nekoj interesantnoj nijansi koja je izmedju sive i ljubičaste, naziv je Serendipity. Avon je Ocean Blue. Na fotografijama je izgledao više plavo nego zeleno ali uživo i nije baš tako.


Tribal lak je stigao kao poklon od Born Pretty Store sajta, ali mi vizuelno, njegova formula ne odgovara i mislim da je, bar ovaj primerak, u jako lošem stanju. Dok je Golden Rose Holiday #80 prelep. Uskoro će biti posto o njemu.


Na ovoj fotografiji je sve sa BPS sajta, nešto je stiglo u tom poklon paketu, nešto je moja porudžbina.
Prsten sidro* - http://www.bornprettystore.com/unique-anchor-shaped-ring-gothic-ring-p-13333.html
Prsten kocka* - http://www.bornprettystore.com/stylish-fashion-hollow-square-ring-fashion-solid-geometry-posh-midi-ring-p-17853.html
Četkica za senke (kojoj je već ispalo par dlačica)* - http://www.bornprettystore.com/pony-eyeshadow-brush-round-brush-wooden-handle-makeup-p-15622.html
Četkica za obrve* - http://www.bornprettystore.com/black-spiral-eyelash-brush-eyebrow-brush-p-8043.html
Nisam sigurna da li ovi štapići imaju svoj naziv?* - http://www.bornprettystore.com/10pcs-cane-nail-sticker-fimo-fruit-shaped-stick-p-16221.html
Vodene nalepnice su kao i sve odlične, LOVE prstenje mi je dosta malo, pa mi odgovara samo na domali prst, a sa pločicom se još uvek ne snalazim najbolje.


Svakako, delovalo mi je interesantno i jedva čekam da ih isprobam.


I još jedan paket od Sigme* je stigao! A u njemu tri predivna proizvoda. Prvi, i onaj kome sam se najviše radovala je ova rukavica. Pisala sam vam o uzorku OVDE, a sada imam i u punoj veličini. Pošto mi se dopao kvalitet prve senke koju sam probala, odlučila sam da probam ovu u žutoj boji. Pripremam vam post o njoj, odnosno jedan jako jednostavan look. A četkica sa fotografije je Small tapered blending E45 koju jedva čekam da isprobam. Ono što sada mogu da vam kažem je da ima najmekše dlačice ikada,



Ne mogu sebe svrstati u prave ljubitelje knjige i nekoga ko čita ozbiljnije štivo, ali jako volim da čitam ove trilere, ljubavne, lagane knjige. Nemam poseban žanr koji volim, pa tako obično kupujem šta mi padne pod ruku, koja korica mi se dopadne itd. U Vulkan-u je bila akcija 3 knjige po ceni jedne, a kako sam 70% knjiga sa akcije već imala, odlučila sam se za ovaj čudan spoj, haha. Anđeo tame je jedina knjiga koju sam zapravo kupila i želim da pročitam, dok od Kuće lutaka očekujem isto što i od knjige Seks i grad (nisam ni polovinu pročitala koliko mi je bila loša, a inače volim seriju), kupih je valjda zbog leopard dezena na koricama, kad je već 'za džabe'. Don't judge.
Opčinjena je knjiga kupljena na nagovor mame, i evo pročitana je, nisam oduševljena.



Bilo je tu još dosta noviteta iz Lilly-ja, ali su to osnovne stvari poput sapuna, paste za zube i šampona, pa to nisam ubacivala u post i fotografisala već se odmah našlo u upotrebi, međutim, povod za tu kupovinu je bila ova presa za kosu. (nije kao da mi je neophodan treći litarski šampon i sedmi sapun) Ako ste videli akciju u Lilly drogerijama onda znate o čemu se radi. Za one koji nisu upućeni - za svakih potrošenih 800 dinara dobijate nalepnicu. Kada sakupite ukupno četiri, imate 50% popusta na neke Remington proizvode. U ponudi su odličan trimer za mušku polovinu, ova presa, fen za kosu, epilator, koji je za mene lično najbolji izbor kada je uklanjanje dlaćica u pitanju, i figaro, ako se dobro sećam. Akcija traje do kraja avgusta. Što se kvaliteta ovog proizvoda tiče, ja sam i više nego prezadovoljna.


I za kraj sam ostavila najlepše. Kao što rekoh, fakultetska godina se završila, pa odlučih sebe malo da počastim.



*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

Kako vam se čine moji noviteti? Da li vam se dopao ovakav tip posta i da li vas nešto konkretno zanima?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

11 comments

  1. Uuu svega tu ima baš :D Ne znam šta je ljepše heh. Sviđa mi se kombinacija haljine i dubokih čarapa i ja bih to nosila tako, baš lijepo izgleda. Aa paket od Sigme, savršenstvo. Zavidim na rukavici, ja imam onu mini travel verziju i ona mi je super, olakšava pranje kistova u potpunosti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa! :) Imala sam i ja mini verziju, i jako mi se dopala, i sada sam dobila i ovu. :)

      Delete
  2. Dosta noviteta! Crno bijela košulja mi se baš sviđa! Šteta što rozi lak i nije neke kvalitete jer mi se nijansa baš sviđa.. A Sigma-prekrasno! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ona je super. :) Nijansa je odlična, ali ne znam šta mu se desilo. :/

      Delete
  3. Jako lepi noviteti, sve mi se dopada. :) Kakvi su to štapići? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. :) Evo kao što kaže Marry, Fimo štapići. :D Seku se na jako tanke listiće i stavljaju na nokte kao neki cirkoni npr, ne umem bolje da opišem. :D

      Delete
  4. uuu koliko lijepih stvari, mogu reci kako mi se sve svidja :) a stapici su mi uvijek bili fora samo sam previse lijena da bi se time bavila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi jee. :) E baš to, uvek su mi delovali zanimljivo, voćkice, kolačići... Videćemo da li će biti zanimljivo koristiti ih. :D

      Delete
  5. Lepo si se ponovila. Ja sam odusevljena japankama i satom. :)
    Inace to su Fimo stapici. ;) Bas me zanima kako ces se snaci sa secenjem posto sam cula da su nezgodni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači delimo ljubav prema adidasu. :)
      Hvala na informaciji. :) Još uvek čekaju, ali mislim da ću ih uskoro upotrebiti, videćemo. :D

      Delete
  6. Ne znam kako sam uspela da propustim ovaj post (prezauzeta sam). Ali samo da kažem: poor busty girl haha :)))
    Super je post, najviše me je oduševila Sigma!

    ReplyDelete