Lotus Begin // NAILS

Ovaj lak sam dugo merkala i konačno je moj. Iako je moje oduševljenje malo spalo nakon lakiranja nije mi žao što ga imam. Spada u prolećnu City Flourish kolekciju iz 2014. godine. Boju laka vam neću opisivati jer ne umem, posebna je. Najrealniji prikaz je na trećoj fotografiji, na direktnom sunčevom osvetljenju. Što se formule tiče, rekla bih da je jedna od najlošijih koju sam imala prilike da probam. Prvi sloj je nekako dosta voden i povlači lak. Nadala sam se da će drugim biti bolje, međutim i tada je bilo nepokrivenih mesta. Konačno sam nanela i treći sloj koliko ih ukupno imam na fotogafijama. I na svu muku, lak nije nimalo samoravnajući. Jako sam se pomučila da nalakiram nokte da to izgleda što pristojnije. Ipak, i pored toga smatram da je ovo jedna od najposebnijih boja koju imam u kolekciji. Pa vi odlučite da li vam se isplati mučenje za ovako lepu boju. :D







Ovaj lak možete pronaći u Alexandar cosmetics prodavnicama, distributivnim centrima kao i na njihovom sajtu po ceni od 498 dinara.
Nadam se da vam se dopada i hvala vam na izdvojenom vremenu! :)

Share:

16 comments

  1. Zaista je posebna nijansa... Nemam nijednu takvu ili sličnu nijansu u svojoj kolekciji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem. :) Ne sećam se da sam vidjala ovako nešto često. :)

      Delete
  2. Nijansa je predivna, šteta loše teksture :/

    ReplyDelete
  3. Stvarno šteta za formulu jer boja mu je baš lepa. Da li ga nadlak makar ispegla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa popravi malo stvar, svakako, ali ipak nije baš savršeno. :/

      Delete
  4. Boja je stvarno sjajna, steta sto mu je tekstura losa :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad je tako lepa boja, zaboravim da je loš. :D

      Delete
  5. Boja je prelepa, ali posto je tekstura losa ne verujem da cu ga uzeti. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj ako budeš u prolazu, boje nije baš najvernija na slikama, možda ti se ipak dopadne. :)

      Delete
  6. Divna je nijansa :) Sto se tice formule, lakovi im znaju biti bas katastrofa, ne znam zbog cega :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosta sam čitala kako devojke ne vole CG lakove zbog loše formule i istina, jedan lak mi je ovakav, jedan onakav, ali evo baš sam pre neku dan mazala Essie Romper room, i jednako je losa formula kao ovom laku. :/ Ipak, imaju najlepši izbog boja i finiša za super cenu pa ih obožavam. :)

      Delete
  7. Vredi svaki ulozeni trud jer je prelepa boja :) super ti stoji <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom! :) Uživo je još lepši. :)

      Delete
  8. Boja je divna, pogotovo na trećoj slici. :) Šteta za formulu. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očekivala sam da će se tebi dopasti. :) Na trećoj je divna, ali uživo još lepša. :)

      Delete