New In #19 & utisci o novim Golden Rose proizvodima

Sasvim slučajno, od početka ove godine ja uspevam da snimim video na kraju svakog meseca, odnosno početkom sledećeg, na temu noviteta koji su se našli kod mene u danima koji su prethodili. Pa tako ni mart nije izuzetak, a s obzirom da ima svega zanimljivog, odmah prelazim na proizvode i fotografije (kojih će biti mnogo), dok vas na kraju posta čeka video. Nadam se da ćete uživati u ostatku posta kao i videu, a ukoliko ste ugledali nešto što vas zanima, slobodno mi to napišite u komentarima i ja ću se potruditi da vam prenesem moje utiske. Što se tiče noviteta brenda Golden Rose, sigurno će uskoro biti zasebne recenzije svega što ćete videti sada.



Na prvoj fotografiji možete videti sadržaj paketa koji mi je stigao sa sajta Born Pretty Store, koji je zaista bio ogroman u odnosu na sve do sada. Neka od ovih sitnica će sigurno ići vama na poklon! :)
Šešir je kupljen na muškom odeljenju prodavnice H&M.


Ovaj džemper mi je stigao sa sajta SheIn, outfit post možete videti OVDE, a link ka džemperu je - goo.gl/AJLBWO. Jako sam zadovoljna kvalitetom džempera, i iako dolazi u jednoj veličini, meni je odgovarao savršeno.



Čuvene "rimljanke" koje su bile toliko aktuelne prethodnih sezona sam tek sada stigla da ugrabim. Kupljene su nedavno u prodavnici Bershka.


Par neophodnih sitnica pri poseti dm-u poput šampona, Balea kupke...


Aura baza je hvaljena pa sam odlučila da je probam, dok mi se Aurin plavi lak Lost in Space toliko dopao da će se verovatno upravo ova nijansa naći u sledećem nagrađivanju na mojoj Facebook stranici, pa pratite. ;) Essence tamni lak iz The Darks kolekcije pod nazivom Indigo To Go sam želela čim sam ugledala promotivne fotografije i evo tek sam sada došla do njega. Svetlo plavi lak, Golden Rose Color Expert 43 je kupljen jer ne posedujem takvu nijansu u svojoj kolekciji, a zaista je volim, dok je moja ljubav prema mint boji tek sada porasla. Essence lak nosi naziv Play With My Mint. Tu je naravno i čuveni Aura Jelly nadlak koji se konačno opet vratio u proizvodnju i prodaju, nadam se da je formula ista, ali vidim da je bočica bolja, odnosno da četkica dolazi skroz do dna, što znači da neće biti problema kada lak bude pri kraju.


Lidija je kriva za ovu Aura senku, a njen post pogledajte OVDE, verujem da će i vas nagovoriti da bar bacite pogled na neku. ;) Labello Lip Butter imam u tri mirisa, a s obzirom da sva tri obožavam htela sam da probam i sjajnu kombinaciju vanile i makadamije.


Na fotografiji ispod možete videti neke Bioten proizvode o kojima će biti reči uskoro, možda već u sledećem postu, kao i kratka priča o predivnom druženju i nagradnoj igri!


A onda smo Lidija i ja posetile Jovanku, a ona ne pušta kući praznih ruku. :D Obradovala me ovim lepotama među kojima su se našli novi lakovi iz Aurine New In Town kolekcije, prelepa dva roze laka, jako interesantan Kiko lak, dve City Color senke, Max Factor paleta, kao i njena polomljena Sephora senka od koje treba lak da joj napravim. Da li vas možda zanima kako to da uradite?



Za kraj sam ostavila jedan ogroman paket koji mi je stigao od kompanije Danijela Commerce. Kutija je bila puna Golden Rose proizvoda, a mene zanima šta je to što vam je najzanimljivije i o čemu želite da čitate? Neki postovi su već pripremljeni.




Ukoliko budem ostavljala fotografije svih proizvoda zasebno, ovom postu nikada neće doći kraj. Zato vas molim da pogledate video i čujete prve utiske o ovim proizvodima, i onda mi kažete šta vas najviše zanima. Nadam se da vam se ovaj post dopao!



Share:

8 comments

  1. bas si dobila dosta lijepih proizvoda :D sigurna sam da ce im biti lijepo kod tebe :D jedva cekam recenzije GR proizvoda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš da ih očekuješ od sledeće nedelje. :)

      Delete
  2. Odličan poklon si dobila od GR :-)
    A najviše me interesuje ovaj tečni ruž koliko dugo je postojan na usnama?

    Pozdrav :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U ponedeljak ću objaviti detaljnu recenziju karmina, pa svrati ako te zanima. :)
      Inače nisam probala dugotrajnije od njih.
      Pozdrav :)

      Delete
  3. Wow koji new in *.* Odličan video btw, baš te lijepo gledati i slušati :) Puno zanimljivih proizvoda je tu, ali nekako su mi najviše za oko zapeli GR tekući ruževi, Aura Pool Party, tj. općenito me zanimaju njihovi lakovi, a i ovi novi GR. Sve u svemu, radujem se novim postovima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, baš mi je drago što to misliš. :) U ponedeljak objavljujem post o GR tečnim ruževima, recenzija je spremna. Lakove isprobavam, i oni će takođe biti uskoro na blogu. :)

      Delete
  4. uuuuu koliko lijepih stvari :) mene zanimaju GR lakici :)

    ReplyDelete