FARMASI Contour & Highlight Sticks // REVIEW

Ukoliko me pratite, znate da sam dobila paket FARMASI proizvoda, kao i nekoliko drugih blogokoleginica. Odlučila sam se da prvi post i proizvod koji ću da recenziram budu ovi stikovi za konturisanje i hajlajt, kao i da vam pokažem kako sam ih ja upotrebila, i kakvi su mi prvi utisci o olovci za obrve kao i iluminatoru. To sve možete čuti i videti u videu na kraju ovog posta, a sada ću ukratko reći par reči o ovom proizvodu.


Stikovi dolaze u plastičnom pakovanju kao karmini, na dnu imaju nalepljen broj kao oznaku nijanse, a moje su 05 (svetlija) i 16 (tamnija). Takođe, nalepnica koja prelazi preko pakovanja i ne dozvoljava vam da ga otvorite ima informacije poput sastava, gramaže (4g) i roka trajanja (12 meseci). S obzirom da mi je smetalo prilikom korišćenja odlepila sam i bacila, pa samim tim i nemam više informacija sem ove fotografije.


Koliko sam uspela da istražim, ovo su jedine dve nijanse koje postoje. Zbog toga naravno neće svima odgovarati. Meni je svetlija nijansa odlična, za tamniju bih volela da je malo hladnijeg tona, ali je u potpunosti iskoristiva. Miris je sasvim fin, ne previše jak ili neprijatan. Sa stikovima sam odlično baratala kada je u pitanju nanošenje, a čini mi se da je svetliji nešto suvlji, iako mi nije isušivao kožu ili izgledao ružno. Prosto tamnija nijansa lakše klizi po licu. Ja sam ih nanosila na lice bez ikakve podloge, i s obrzirom da imam suvu kožu, blendanje je išlo nešto teže, te je potrebno posvetiti im više vremena.


Pored svega navedenog, mislim da ću nastaviti da koristim ove stikove, i da su sasvim zadovoljavajući u odnosu na kvalitet. Cenu nisam uspela da pronađem.



Link ka videu - https://www.youtube.com/watch?v=dwHDrnOuBHk


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju


Share:

2 comments

  1. Baš zanimljivo deluju,moram da probam!Super post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete