How To: Stamping Nail Art w/ Born Pretty Store

Tema današnjeg posta je pečatiranje. Ukoliko se sećate, ja sam bila totalni amater u pečatiranju pre nekog vremena. Čak je i amater pogrešna reč, bila sam gora od toga. Sada je situacija drugačija, i ono što mi je mnogo pomoglo jeste korišćenje silikonskog pečata. U ovom postu ću vam, uz mnogo fotografija, korak po korak reći šta vam je neophodno za pečatiranje, koji proizvodi vam mogu pomoći u tome i neki moji predlozi.


Neophodan materijal
Ono bez čega ja ne mogu da zamislim nijedan manikir jeste bazni lak, običan lak u boji, kao i završni brzosušeći lak. Baza koju trenutno koristim je Aura Instant Base iz najnovije kolekcije lakova. U ovom postu sam izabrala Golden Rose Rich Color plavi lak, kojeg inače obožavam. A završni sloj je jedna od bitnijih stavki, kako bi celom manikiru pružio dodatni sjaj, kako bi sprečio da se preneseni motiv ne obriše brzo kao i da bi ubrzao proces sušenja noktiju. Ovde sam koristila Aura Jelly Top Coat. Logično, sledeća neophodna stavka jeste sam pečat. Oni koje ja koristim su silikonski isključivo, i to providni, radi lakšeg pozicioniranja motiva na nokat, pogotovo ukoliko se radi o nekim geometrijskim šarama npr. koje trebaju biti pravilno postavljene. Grebalicu ćete često dobiti u pakovanju sa pečatom i ja preporučujem plastičnu, dimenzija i oblika kao i bilo koja vrsta kreditne kartice, lične karte i slično. Ova prikazana na fotografiji takođe odlično radi posao. Samo je bitno da ne bude metalna, jer smatram da one ne rade posao kako treba i umeju poprilično da ošetete pločicu. I poslednja stavka, naravno, neophodne su vam pločice. Do sada sam koristila isključivo one sa sajta Born Pretty Store i mogu da kažem da sam sa svima prezadovoljna. Nije bitno da li su kružne, male kvadratne ili veće pravougaone, sve su odlične.

Dodatni materijal
Postoji još nekoliko proizvoda koji vam mogu olakšati pečatiranje, ali vam nisu neophodni. Na prvo mesto ove liste bih stavila lakove za pečatiranje. To su zapravo mnogo dobro pigmentisani lakovi, koji će se savršeno preneti na pečat, pa i na sam nokat. Imam ih u nekoliko boja i smatram da su odličan dodatak kolekciji. Odmah za lakovima dodala bih da je tečni lateks nešto najbole što je napravljeno kada su proizvodi za nokte u pitanju. Takođe imam dva tečna lateksa sa sajta Born Pretty Store i ovim belim nisam preterano zadovoljna, dok je ovaj plavi (donja fotografija, skroz desno) odličan. I poslednja, najmanje bitna stavka, ali interesantna jeste futrola za pločice. Ukoliko zavolite ovu tehniku koliko i ja, pa počnete da sakupljate ove pločice, kao diskove nekada, verujem da će vam ova futrolica biti od pomoći. Linkovi navedenih proizvoda će biti na kraju posta.


Korak 1_ Bazni lak (za zaštitu nokatne ploče, sprečavanje njenog bojenja i dugotrajniji manikir)


Futrole za pločice sam navela kao dodatni materijal, ali je svakako veoma praktična stvar iako vam nije neophodna. Ja ih imam u dve različite veličine. Prva je kružnog oblika, za upravo takve pločice. Obe su izrađene od veštačke kože, i imaju sistem zatvaranja na klik. U obe staje po 20 pločica. Dobila sam ih sa sajta Born Pretty Store i ove linkova ka kružnoj i kvadratnoj.









Korak 2_ Lak u boji po izboru (u dva sloja najčešće, radi bolje pokrivenosti i dugotrajnijeg manikira)



Korak 3_ Tečni lateks (kao zaštita zanoktica, radi što manjeg čišćenja)


Korak 4_ Prenošenje motiva na nokat (lak se nanese na pločicu i željeni dizajne, grebalicom otkloni višak laka te prisloni čist pečat da pokupi lak sa pločice, a onda prenese na nokat)



Korak 5_ Nanošenje završnog sloja (radi bržeg sušenja, većeg sjaja i dugotrajnijeg manikira)


Korak 6_ Čišćenje oko zanoktica (ukoliko nemate lateks, ili ukoliko je ostalo viška laka oko nokatne ploče kojeg je neophodno ukloniti)


I to bi bilo to!




Spomenuti proizvodi 

Aura Instant Base
Golden Rose Rich Color #59
Aura Jelly Top Coat
Born Pretty Store Slikonski pečat
Born Pretty Store tečni lateks
Born Pretty Store lak za pečatiranje
Born Pretty Store pločice za pečatiranje
Born Pretty Store kružna futrola
Born Pretty Store kvadratna futrola

Klik na tekst će vas odvesti na stranici gde možete pronaći ove proizvode i videti više detalja. Takođe, sve recenzije proizvoda sa Born pretty Store sajta možete videti OVDE.
Ukoliko imate neka dodatna pitanja, slobodno ih postavite u komentarima! Nadam se da sam nekome malo pomogla pri izboru materijala ili savladavanju ove tehnike.

Ukoliko odlučite da poručite ove proizvode sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koje druge, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


*proizvode sam dobila na iskrenu recenziju




Share:

11 comments

  1. Najlepse ja volela pecat za nokte ☺☺☺

    ReplyDelete
  2. Uskoro će i meni trebati futrola za pločice, počela sa jednom a sada ih imam već 10 :D I još očekujem da mi stignu, baš sam se navukla :D moram da se odviknem odoše parice ;-) Imala i ja lateks al ga potrošila i sada koristim selojtep za skidanje laka koji pređe sa nokta i mogu ti reći da je odlično, samo sačekam da se malo osuši lak :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te potpuno, i ja sam tako počela, sada ih imam jako mnogo. :D Dobra stvar je što uvek imaju neke akcije i popusti, pa je najbolje tako kupovati. ;)

      Delete
  3. Ovo izgleda fenomenalno. Svaka cast.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Savršen manikir <3
    Ranije sam i ja pokušavala da se bavim pečatiranjem noktiju ali bez nekog velikog uspeha.
    A što se tiče torbica za pločice preslatke su i jako praktične!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno <3 Obožavam ovaj tamno plavi lak, i bebi plavu boju. :) Veruj mi, silikonski pečat i bolje pločice su ključ. :D

      Delete
  5. Ove plocice, tj pecati su fenomenalni!!! A i ove torbice zaista super izgledaju! I nokti su ti super!!!!

    ReplyDelete
  6. Odličan post, prelepo izgleda kombinacija ove dve boje koje si koristila. :)
    Onome ko je izmislio providni pečat treba dati medalju :D Da ga nemam i dalje bih se mučila sa pečatiranjem, sa njim ubodem i ja ponešto. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Tanja! :) I meni se mnogo dopala kombinacija. E slažem se, najbolja stvar koja je izašla kada su alatke za nokte u pitanju. :D

      Delete