Acrylic Makeup Organisation

Pre skoro dve godine sam vam pisala o svojoj organizaciji šminke OVDE. Sada to činim opet, uz neke minimalne izmene, sa fokusom na akrilne organizatore. Post neće biti previše opširan, poenta je da vam kroz fotografije bolje dočaram kako to izgleda.


Kako mi je prostor u sobi dosta ograničen, jedan deo zida je izdvojen za moj ''beauty kutak'' i on izgleda ovako. Polica, custom made za ovaj čudan prostor u ćošku sobe, koja sadrži previše stvari poput šminke, nakita, naočara, satova, i svega ostalog iz kategorije aksesoara. Zbog ladica je bilo nemoguće postaviti neku policu sa pregradama i fiokama na zid, te je ova najjednostavnija iz Ikee odlično poslužila. Na njoj se nalazi par stvari koje često koristim, kao i one koje su mi reprezentativne, da se ne lažemo. :D



Glavna promena i novitet na mom stolu jeste OVAJ organizator na donjoj fotografiji. Do sada sam imala držač za karmine, kao i komad iz JYSK-a sa dve fioke. Karmini su i dalje na stolu, dok je onaj drugi poslužio za nakit. Razlog što mi ovaj novi posebno odgovara jeste to što ima više različitih pregrada te ima mesta za sve, od pudera, karmina, olovki, šta god zamislite. I upravo mi je to neophodno zbog ograničenosti prostora, kako bih svu šminku koju svakodnevno koristim držala upravo tu na stolu, na vidnom mestu. Prezadovoljna sam njegovim kvalitetom, na dnu ima i ojačanje koje sprečava klizanje po površini na kojoj se nalazi, ima dovoljno prostora da staju karmini svih oblika i dimenzija.


Pored dva akrilna organizatora, na stolu držim još jednu kutiju u kojoj se nalaze neke aktuelne stvari, koje isprobavam u određenom periodu, neki dekorativni elementi i moj omiljeni eos balzam.



Na stolu mi se nalazi i čuveno ogledalo za koje su me mnoge od vas pitale. Moj primerak je kupljen u nemačkoj, dok slične možete pronaći u Alexandar Cosmetics-u. Odmah do police se u pregradama nalaze čašice sa olovkama za usne/oči, sa četkicama, puderi, itd.


To bi bilo to. Organizaciju svog kutka jako često menjam jer sam takva po prirodi i volim promene, pa makar bilo premeštanje sa jednog kraja na drugi. Ono u šta sam sigurna da neće menjati svoju poziciju i namenu jeste veliki akrilni organizator.

Share:

0 comments