Balea Duschgel Schoko Love - miris čokoladnog mleka?

Ukoliko me pamćenje služi, ovaj post će biti premijera. U kom smislu? Prvi put vam pišem recenziju gela za tuširanje. Koliko god da smatram da takvim proizvodima nisu neophodne detaljne recenzije, nije na odmet prikazati šta to ima u ponudi, pogotovo kada je u pitanju moj omiljeni brend ovog tipa proizvoda - Balea. Kao što je mnogima poznato, njihove proizvode možete pronaći u dm drogerijama, a prepoznaćete ih po preslatkim pakovanjima. ;)


Pun naziv ovog proizvoda je Duschgel Schoko Love - sa mirisom čokolade, kako je na pakovanju naznačeno. Iako pakovanje ne izgleda preveliko, sadrži 350 ml. Otvor je odlične veičine i dimenzije i oblik pakovanja mi odlično odgovaraju. Kada je u pitanju sam proizvod unutar bočice, iako sam ja očekivala braon boju, on je ipak nešto neutralnijeg izgleda. Ono što vas verovatno najviše zanima jeste miris čokolade. I da, ovaj proizvod zaista tako miriše! Iako sam neko ko nikada nije mogao da se zamisli da se kupa ili maže po telu proizvode sa mirisom čokolade, ovaj mi je potpuno prijao. Okarakterisala bih ga kao miris čokoladnog mleka. Ono što će nekima ipak biti pozitivna strana ovog gela jeste činjenica da se miris ne zadržava na koži posle tuširanja. Takođe, nisam primetila da u bilo kakvoj meri ne prija mojoj suvoj koži.



Imate sve preporuke za ovaj proizvod ukoliko vam se čini zanimljivim činjenica da tokom tuširanja osetite miris čokolade! :D


Zapratite Facebook stranicu Serbian Bloggers Day za sve recenzije i novitete, a u planu su i nagradne igre.



*PR proizvod




Kako vam se čini ovaj proizvod? Da li planirate da ga probate?

Share:

2 comments

  1. Ja definitivno više volim cvetne i voćne mirise u kupkama, ali moram da pogledam ovaj u DMu! :D

    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto, čak sam se uvek mrzela te čokoladne mirise, ali ovaj mi se mnogo dopao. :D

      Delete