Dragon Scale - Chameleon Flakies // NAILS

Današnji manikir je za mene poseban, a zašto? Pa prosto zato što sam opet ostala bez teksta koliko ovo lepo izgleda na noktima. Nakon Holo praha, Unicorn praha, na red su došle i Chameleon Flakies*. Znate već da svu opremu za nailart kupujem preko sajta Born Pretty Store, pa tako i ovaj prah odnosno flakies. Vrlo verovatno da ste viđali ovo na mnogim YouTube videima ukoliko pratite trendove, ali vas uveravam da ovo mnogo bolje izgleda uživo!


Moj prvobitni plane je bio da na neke nokte stavim ove flakies, a neke da pečatiram, međutim tokom izrade manikira mi se toliko dopalo da sam ih prosto samo nanela na sve nokte i to je bilo dovoljno za jedan efektan manikir. Srednji i domali prst sam nalakirala sa dva sloja crnog laka, dok sam na ostale nanela po dva sloja plavog laka. Kada sma nanosila drugi sloj, nisam dozvolila da se u potpunosti osuši, već sam u momentu kada je lak bio tek malo lepljiv na dodir nanela ove chameleon mrvice. Dolaze u istom pakovanju kao i prethodno pomenuti prahovi i takođe u kesici dobijate i sunđerasti aplikator. Ovaj put sam ga koristila i jako je praktičan. Ceo manikir sam premazala brzosušećim nadlakom i na nokte na kojima je plavi lak stavila po jednu drečavo zelenu nitnu.




Aura Broken Paradise
Golden Rose Color Expert 129
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat


Direktan link ka videu imate OVDE



Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.



Share:

0 comments