Gradient Holo Stripes // NAILS

Ponekad volim da prođem kroz svoju kolekciju ukrasa, aplikacija za nokte, i pločica, pa tako nađem neku inspiraciju za novi manikir, a pokažem vam i neki novi koji niste videli. Mada ova pločica nije nova, nisam do sada radila manikir sa njom. Delovala mi je skroz simpatično, i uklapala mi se u boju laka koju sam tada imala na noktima.


Na svim noktima sam imala po dva sloja Golden Rose plavog laka. Na tri srednja nokta sam pečatirala motiv iz gornjeg desnog ugla pločice koji nije klasičan zebra ni tigar motiv, ali podseća. Upotrebila sam dva laka za pečatiranje, pasteno roze i plavi. Na kažiprst sam pečatirala sa roze lakom, na domali sa plavim, a na srednji kombinaciju oba. Na pločicu sam nakapala po dve kapi od oba laka i prevukla plastičnom grebalicom. Iako dominira roze boja, ima i plave u tragovima. Kako mi to nije bilo u potpunosti gotovo, dodala sam na sva tri nokta isti motiv samo sa Holo lakom za pečatiranje. Nisam se trudila da preklopim potpuno isti motiv, već je ovako holo lak dao lep odsjaj motivu. Ceo manikir sam premazala Eveline Top Coat-om.








Golden Rose Color Expert 130
Eveline X-Treme Gel Effect Top Coat


Ukoliko odlučite da poručite ovaj proizvod sa Born Pretty Store sajta, ili bilo koji drugi, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu na sniženju.


Share:

0 comments